27+0

13 veckor kvar ... har ingen ny magbild att bjuda på men det kommer så småningom.
Hur mycket är egentligen 13 veckor?
En vecka är ju ingenting, en vecka rusar iväg så man knappt hinner med.
Så ingenting gånger 13... ?
Men Juni.. När jag kollar ut och tänker Juni så känns det som en hel evighet dit.
Men det går nog fort, kanske för fort men samatidigt alldeles för långsamt :P

Något som går fort är iaf min viktuppgång haha :P


I eftermiddag / natt ska jag jobba, känns riktigt skönt,
vill verkligen passa på att jobba nu när jag kan.
Min bil står hos mamma så jag fundera på om jag ska ta en promenad dit eller om
jag ska vara lat och vänta på att David kommer hit med den? Får se.
Än så länge har jag bara latat mig idag, gick upp kl 9, duschat, ätit frukost, sett på tv
och suttit här.. Men jag ska ju som sagt jobba sen så jag gör det med gott samvete :)

Hejs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0