Önskemål

Har fått önskemål om att uppdatera bloggen..
Blir inte många stunder över för daton men ett litet inlägg får det bli nu :)

Den 2:e Juni kom lilla Medina till världen,
en kvart innan hon va beräknad (alltså den 3.e juni).
En punktlig liten tjej :)

Just nu går pappa och bär runt på henne, lite kinkig.
Men kanske inte så konstigt efter en heel dag i skövde.
Hörseltest först i morse, sen i eftermiddags va det bad hos ortopeden
(eftersom lillskruttan har en höft-skena så kan vi inte bada henne hemma själva än..)
Sedan va vi på ultraljud för att kolla på höfterna, som såg bra ut..
Nej nu kan jag inte koncentrera mig på att skriva, måste nog gå och mata lillan. IGEN :O
Inte visste jag att en så liten kunde äta så mycket! :P

Får bli mer uppdatering snart igen.

Vill i alla fall säga att jag är en stolt mamma till en så fin tjej!


Kommentarer
Postat av: Annie

Jättesöt är hon, verkligen! :)

2011-06-16 @ 21:02:45
Postat av: Johanna

ÄNTLIGEN! Herrejösses vilken fin liten tjej! Vi längtar så tills vi får träffa henen! Jag har buntvis med kläder här som du kan få välja ut :) Hör av dig! Kram

2011-06-16 @ 22:51:41
URL: http://johannabostroem.blogg.se/
Postat av: Am

2011-06-16 @ 23:10:32
Postat av: Jennie Sääf

Men va fin och smilar ju:)

2011-06-18 @ 21:42:19
Postat av: Jennie D

Hon är så vacker eran lilla tjej! :) Åh <3 vad härligt. Jag sr fram emot att läsa förlossningsberättelsen! :) Kramar

2011-06-18 @ 23:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0