Onsdag idag då

Har nyss varit ute på en promenad, plockat en bukett med fina sommarblommor :)
Men OJ vad svett man kan bli av 30 minuters lugn promenad...
Fingrarna och fötterna svullna lite fint också :P
Nästan en vecka sen jag va hos barnmorskan,
vilket jag trodde skulle bli sista besöket i alla fall före BF
men fick en extra tid så i eftermiddag ska jag dit igen..
Claes slutar förhoppningsvis tidigt så att han kan köra mig dit ;)
Annars får det bli en promenad till idag eller hitta annan skjuts.
INTE FÅTT MIN BIL ÄN...GRRRR...

2 dagar kvar nu....
men känns egentligen lite meningslöst att räkna ner dagarna
för vem vet när det egentligen är dags..
Känns i alla fall hoppfullt och bra att säga att det är två dagar kvar nu :P

Skönt att Claes jobba kort vecka nu, för det är inte värst kul att vara själv om dagarna.
I och för sig har det varit skönt att bara vara hemma och kunna pyssla med det jag känner
för men det blir alldeles för segt ibland.

Kanske skulle ta o vika lite tvätt eller något nu..
I eftermiddag blir det nog färskpotatis här på syrengatan 13, smaskens :D





Hejs!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad roligt det är Sarah att läsa detta inlägg och samtidigt veta att lilla Medina redan kommit!



Nu väntar jag ivrigt på en bild av lill tösen!

Kraaaaaaam Johanna

2011-06-05 @ 12:11:39
URL: http://johannabostroem.blogg.se/
Postat av: Stina

Grattis till er dotter!;D Hoppas allt gick bra=)

2011-06-07 @ 11:45:43
Postat av: Johanna

Hörredu, uppdatera nu för skråen. Jag är inne här flera gånger om dagen! Vi vill höra hur det går där hemma med lill tösen!



Kram JOhanna och Cornelia

2011-06-14 @ 23:00:35
URL: http://johannabostroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0