Vår?



Bilden på mig och Linnea är tagen i Mars förra året. Då va det SNÖ
och KALLT. Nu när jag kollar ut, i Januari så finns det knappt någon snö.
Fast jag tror inte att våren är på väg utan att det snart kommer en dundervinter till,
med mycket snö och kyla.
Men såå kul vi hade på vår "fotosession" den dagen.
Linnea gick på skaren,
jag trampade igenom varannat steg
och Anna trmpade igenom nästan varje,
så vi va trötta både av skrattanfall och fysisk ansträngning när vi kom hem :P
Kändes som vi hade gått en låång-promenad fast vi egentligen bara hade gått en sväng på gärdet :P









Jag har såå mycket fina bilder som bara ligger och gömmer sig i sina mappar här i datorn.
Men vad ska man göra med alla?
Kanske skulle ta och bränna ut och framkalla det mesta nu, för känns en aning riskabelt att bara ha dom ligga
på ett minne som kan gå sönder när som helst. Får ta tag i det någon dag.

Fick ju en suverän fotoslrivare av min suveräna älskling i julklapp.
Men om alla bilder ska framkallas så får det bli att skicka in.

Snart ska jag med Mamma och Morfar in till Skövde.
Ledig idag och det är superskönt :)
Får väl avrunda här..

Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0