Vad händer idag?

Ännu en dag med arbetslöshet, så jag sitter och funderar på vad jag ska hitta på..
Skulle kunna gå ner i garaget och måla klart dom där stolarna men..
har just duschat så det känns inte så lockande,
ingen tvätt eller disk finns det (vilket är vääldigt skönt) ;D
Solen skiner idag också så kanske skulle ta en promenad,
med kameran..inte tagit några naturkort i vinter..
men brrr.. visar -10 på termometern, så vet inte om jag är så sugen på det heller.

Men men det brukar alltid bli nåt, jag menar, soffa och tv-tittande är väl också en syssla? :)

Kommer visst inte på något speciellt att skriva heller, då kanske man egentligen ska låta bli,
för vem tycker att det är roande att läsa det här tråkiga inlägget :P

Återkommer när det inte står still i knoppen.



Hejs!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Nej låt inte bli att skriva! Jag går ju in varje dag nu för att se vad du har för dig, så svik mig inte nu Sarah! haha



Vi har inte fått bestämt datum för förlossning än, men vi ska in den 14 februari och få det! Oooo, det är så nära nu :)



kram Johanna

2011-01-27 @ 21:50:33
URL: http://johannabostroem.blogg.se/
Postat av: Johanna

Nej låt inte bli att skriva! Jag går ju in varje dag nu för att se vad du har för dig, så svik mig inte nu Sarah! haha



Vi har inte fått bestämt datum för förlossning än, men vi ska in den 14 februari och få det! Oooo, det är så nära nu :)



kram Johanna

2011-01-27 @ 21:52:26
URL: http://johannabostroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0