Heej

Hade tänkt att skriva ett inlägg tidigare idag
men istället började jag städa, så nu är det riktigt rent här :)
Ska nog fortsätta i källaren om jag fortfarande känner för det om en stund,
för nu ska jag vila och äta, hämta post och sånt skoj.. :)
Är nöjd med mig själv efter att ha
dammtorkat, dammsugit, skurat, rensat lite, städa toa.....bäddat rent....

Tänkte även visa vad vi handlat:


Köpte begagnad av en arbetskompis till mig.
Verkar bra, men det återstår att se.. om ca 4,5 mån. :D

Även köpt (eller inte betalat än men snart så):


Av Claes kusin Jennie, den verkar jättesmidig..

Så vi har fyndat lite och det känns skönt att ha det mesta av dom större sakerna klart.

Idag skiner solen och det är riktigt härligt,
har en dörr och ett fönster på glänt så att det kommer in lite härlig frisk luft.
Har dock inte varit ute något än.

Ikväll blir det ljusparty hos mamma,
men för min del blir det nog inget handlat,
just varit på två partylight.
Men det är trevligt :D

Nu ska jag nog ringa ett par samtal, äta, hämta post, vika tvätt, ev. städa i källaren...

Ha det fint :)



Kommentarer
Postat av: Johanna

Men vilken fin barnvagn och bilstol Sarah! det gjorde ni bra :)



kram johanna

2011-01-26 @ 21:15:05
URL: http://johannabostroem.blogg.se/
Postat av: Anna Gustavsson

duktig du är - å vilken fin barnvagn o bilbarnstol du skaffat. Frågan är om den barnvagnen går in i min bil - ja menar...jag begär att få vara barnvakt ganska omgående...hihi!!

Köksstolarna springer nog ingenstans - allt har sin tid. Förlåt att jag kommenterar dåligt i din blogg... kikar dock in då & då...så du vet. PUSS

2011-01-28 @ 08:36:27
URL: http://www.nogg.se/linneablommansmamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0