uppdatering nr 2 idag

Kollar efter barnvagn och jag hittade just en på blocket som verka fin och riktigt bra.
Får se om jag hinner denna gången eller om någon annan är snabbare.
Kan kännas lite tidigt att redan köpa en men samtidigt så blir det inte kul om man
ska skaffa allt på en och samma gång sen,
lika bra att börja med dom större sakrna redan nu känner jag.
Undrar bara hur pass rymlig våran bil är, men en barnvagn ska väl gå in :)



Idag är det som sagt fredag, alltså slutar Claes tidigt, vilket jag som vanligt hade glömt :P
Ska nog ta och vika lite tvätt (igeen) och pyssla innan han kommer.

(onödig uppdatering) men har man inget bättre för sig så...
Hejs!

Kommentarer
Postat av: Camilla

SPÄNNANDE!! :D

2011-01-21 @ 11:44:55
Postat av: Johanna

Åh, det är så roligt att köpa vagn. Och det är smart som du säger att dela upp inköpen lite, annars blir det jävligt dyrt i slutet då du ska köpa allt!!

Vi köpte vagn redan i vecka 16 :)



Kram Johanna

2011-01-21 @ 17:28:37
URL: http://johannabostroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0