Söndaag

Snart åker jag till Lidköping och hälsar på Anna m. familj :D
Lite oplanerat, kände verkligen inte för att bara sitta hemma en hel dag o inte göra nåt.
Vill självklart umgås med min älskling men han ville inte med till Lidköping :(
Cissi jobbar så hon kunde inte följa med, mamma hade inte tid...
David svara inte på mobilen......ville verkligen åka o kändes trist att åka iväg själv.
Men nu ska David o hans tjej Sandra med :D

Har varit duktig idag o skruvat ihop en hylla jag köpte igår på Ikea,
så nu har skrivaren en egen plats :) Bara det att nu vill jag ju köpa nytt
databord o sånt som passar ihop men det får bli så småning om.
Köpte även lite kläder o annat igår, skor.
slösa slösa slösa, men jag fyndade i alla fall på det mesta jag köpte.
Och så kan det va kul att ha lite kläder att växa i och inte bara kläder att växa ur.

Nu ska vi fixa ljudet till datorn, märkte att de inte funka efter alla omflyttningar av sladdar.

Bildlöst inlägg får det bli..

Hejhej.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0