Så roligt ;)

Sitter nu ensam hemma (med snuttetass),
efter en riktigt trevlig kväll med Amanda, Marie, Johanna och Sandra.
Ätit jättegod pastasallad!
Chokladpudding!
och spelat sällskapsspel,
min nya hobby, dags att skaffa fler spel för när man spelar så ofta behövs det nog :P
Tur att Claes fyller år snart, kanske får bli tradition med sällskapsspel i julklapp och födelsedagspresent.



Claes är som sagt i Hova på rockkväll.
Och det känns såå tråkigt att sitta hemma själv, när jag är så pigg.
Men å andra sidan ganska skönt också för jag hade inte varit så sugen att sitta på
Hova hotell och kolla på när alla dricker :P
Och helt ensam är jag ju inte, katt i knät och bebis i magen är inte helt fel heller.
Är också väldigt nöjd med kvällens tidigare sällskap,
men det blir ju inte så sent när nästan hälften är gravida,
någon trött efter att ha jobbat hela dagen och
någon som är nykär som vill hinna med att umgås med sin käre :)

Ska nog ägna en stund till att läsa bloggar, eftersom  jag aldrig gör det så finns det väl lite att ta igen.



Hejs!


Kommentarer
Postat av: babs

skönt att se att det man lärde för länge sen ännu sitter i.. löste din bild ;)



passa på att njuta av tystnaden och lugnet nu vännen.. för om mindre än 4 månader så lär det bli både stress och oro,, innan du funnit dig tillrätta med att vara ................. MAMMA...... :)

2011-01-15 @ 23:35:45
Postat av: Sanna Andersson

Åh, har ni spelet, Med andra ord? :O

De är riktigt roligt så om ni inte har de

så skaffa de!

2011-01-16 @ 07:12:35
Postat av: Anonym

Vad mys med en tjejkväll! Jag ska ha en spelkväll på lördag, ser jag fram emot!



Nu har jag uppdaterat igen!; ) Vad kul att du även har kompisar som är gravida! Så gör ni det ihop så att säga ;) Mammalediga tillsammans osv;)

2011-01-16 @ 23:08:45
Postat av: Annie

Jag skrev det där över:p

2011-01-18 @ 10:49:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0