Opopulär

Ja idag är jag nog opopulär hos katten von Snuttetass.
Men kan ju säga att han inte är så populär hos mig heller.
Han gick ut vid 9 igår o ville in vid två tiden, skönt tänkte jag,
då är han säkert inne resten av natten.
Men ikke!
Bara en liten stund senare står han o river på dörren,
jag går upp för att släppa ut honom, han springer iväg,
jag blir sur, lägger mig, samma sak igen, till slut kommer han ut..
20 min senare (just börja somna om), krafs krafs, nej men vill han in? Vad roligt!
Så fortsatte det i två timmar så till slut ställde jag ut maten i matsalsrummet,
stängde dörren dit så att han "bara" har tillgång till halva huset plus källaren med kattlåda,
och drog igen dörren till sovrummet.. sen har jag sovit gott.
Förutom att jag va lite orolig att han skulle ha sönder nåt.
Men det verkar ha gått bra :)
Tror han gör det bara för att jäklas,
så nu när Claes inte va hemma ville han jäklas extra mycket med mig.
Det fick han igen för.


Tur för honom att han är så söt. (Vilket bilden kanske inte är nåt bevis för).

Just kommit ut duschen och nu är det snart dags för frukost,
sen bär det av mot Örebro vid 11-tiden.
Tror den här dagen kommer gå fort :)

Ha det bra allesammans ;)
Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0