Nycklar

Jag är så förtjust i gamla nycklar, tycker dom är vackra :)
Kanske är knäpp men nu har jag precis hängt upp en massa nycklar i hallen,
eller i dörrkarmen mellan hallen och matsalsrummet.
Tjusigt så :) Ska komma på något roligare att göra med dom (eller skaffa fler) så småningom.
Gäller bara att komma på den där perfekta idén.


Tänk om jag kunde få tag i sådär vackra nycklar :O)
Någon som har liggandes hemma? :)

Ska snart ta tag i att gjuta lite gipsformar tror jag, som sen ska in i glasugnen hos Jette.
Vi ska försöka oss på att göra nyponblommor till vårt lilla projekt som ska upp på vårdcentralen.
Frågan är bara HUR jag ska göra gipsformarna.. är väl bara att prova.
Och när jag ändå håller på kan jag ju gjuta en nyckelform
om det blir gips över, så kanske jag kan få prova att göra nåt i glas av den :)
Hoppas bara att gipset håller i ugnen?

Även tänkt att jag ska lägga in foton i mormor och morfars digitala fotoram idag,
som dom fick av Cissi i julklapp.
Tänkt att jag ska vika all tvätt (ett berg).
Så nu hoppas jag att jag har massa energi lagrad i kroppen som vill ut :)

Ha en bra dag!
(Och visst äe jag duktig som bloggar så ofta nu) får se hur länge det håller sig i.

Hejs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0