Moster B

Eftersom jag inte skriver alls ofta här så är jag inte heller inne och kikar så ofta.
Hade fått en kommentar av moster B sen sist, hon
anade en nyhet, som inte är en hemlighet,
men som kanske inte hade nått fram till henne än.



Imorgon ska vi på ultraljud igen, ska bli kul!
Ska bara kolla en liten sak och det är näästan
lika spännande med ultraljud den här gången som förra.

Ni som läser här, typ tre stycken, kan det vara Anna, Sanna och Moster då?
Jag skulle aldrig gå in på en blogg så ofta om bloggaren nästan
aldrig skrev något men jag är glad att ni gör det för
då får ni ju se om jag för en gångs skull skrivit något :)




Idag har jag jobbat, varit hemma o skruvat golvlister i hallen/köket
(dock fattas det en som spårlöst försvunnit),
jag va en till sväng till jobbet för att hämta bilder på USB-minne
för att sen åka vidare en sväng till mamma
och sen hem för att skriva ut bilderna och göra två fina tavlor till en på jobbet. Blev jättefint.

Nu är det nog dags för sängen, tror jag håller på att bli sjuk,
hade ju tänkt att klara mig undan alla förkyldningar eftersom jag klarat mig så länge
men verkar inte bli så.

Hejsvejs!






Kommentarer
Postat av: Annie

2011-01-10 @ 22:12:40
URL: http://candy.blogg.se/
Postat av: Annie

Ja, du förstod nog att jag läser, är lite snabb på tagenterna ibland!



Som jag har väntat på bebismagen, ååååååh vad fin! :D Jag är mycket glad för din skull och tycker du borde skriva här oftare så man får "följa med dig" under graviditeten! ;) När har du BF? :) KRAM!

2011-01-10 @ 22:13:55
Postat av: Annie

Ååh, så roligt! Vet så många som väntar smått till sommaren, babyboom måste det talas om nu! =) Såå glad för din skull! Hur gick det på ultraljudet idag?



Jodå, allt är bara fint med lilla mig, skolan drog igång idag igen efter julledigheten, ochd et med en sprängande huvudvärk, haha :p Kroppens protester kanske! :p Kram!

2011-01-11 @ 16:22:01
URL: http://candy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0