"Jag kan allt"

Skrev just på Facebook att:
"Det är så konstigt med mig, jag kan nästan allt."
Citatet från Lotta dök just upp i huvudet, efter att jag varit nere i garaget,
slipat bord och stolar samt målat bordet :)
Nöjd, men riktigt allt kan jag väl inte...inte som Lotta :)


Fick för ett tag sen ett köksbord och 4 stolar av Claes mormor,
i furu, ganska slitet,
nu är bordet ljusgrönt och stolarna står och väntar på sin makeover.
Jag orkade inte ta dom nu plus att jag behöver skaffa mig en bra pensel.
Är nog väldigt nöjd med mitt färgval,
får se hur det blir sen när det är klart och kommer upp i köket.
Oj vad trött jag är i ryggen..

I natt jobbade jag (sovade natt), vaknade vid halv tre, varmt! mådde illa som tusan! Brände i halsen!
Fick gå upp och spy, några gånger, sen somnade jag om och har mått bra,
va lite rädd att det va magsjukan som spökade,
och det vill jag inte ha, speciellt inte på jobbet.
Men det va det ju som tur inte :)

Nu väntar jag på att Claes ska komma hem,
ska snart slänga ihop en spenatsoppa sen bär det nog av till Sjötorp lite senare,
för att se på barnvagn och förhoppningsvis köpa den också.. så roligt :D



Hejs! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0