Imorgon :)

Imorgon är det redan ett år sen vi köpte huset, tiden går fort!
Och imorgon är också dagen som jag går in i v.20,
halvvägs alltså, tiden går verkligen fort! :)
Så snart är det sommar igen.. Och denna sommaren kommer ju utan tvekan bli
en sommar med många nya upplevelser.



Med tanke på sommar och upplevelser så är det även
ett halvår sen lillebrors olycka imorgon,
det kan jag inte förstå! ett halvår. Ja som sagt, tiden går fort!
Med andra ord så är jag 21 ½ år imorgon,
ack vad fort tiden går! ;)



I dag va vi på MVC och fick lyssna på hjärtat för första gången, häftigt.
Magen växer så det knakar så jag undrar hur jag kommer se ut om några månader.


(bilden är inte tagen på mvc) :P

Nu sitter jag och väntar på Amanda,
ska bjuda på lite avancerad mat.. "köttfärsås" och makaroner :D
Men gott är det och jag är riktigt sugen, så hoppas hon kommer snart :)

Imorgon ska jag jobba i cafét igen,
faktiskt rätt så kul, men trött i fötterna när jag kommer hem,
inte van vid att stå så mycket som det blir där ibland :P

Hejs!







Kommentarer
Postat av: Annie

Vad är det för ett café du jobbar i?

2011-01-13 @ 16:48:23
Postat av: Annie

:O Har du kommenterat fyra inlägg in men inte läst blogginlägget? :p FY! :p Nejdå!



Jag misstänkte nästan att det var något i den stilen, så mysigt ändå! :) Härliga människor man träffar med!



Och vad mys med bebishjärtljud! :D Hihi, mycket spännande! Och hoppas att din bror har återhämtat sig ordentligt sen i somras!

Kram!

2011-01-13 @ 17:58:09
Postat av: Camilla

Va spännande!! Läser din blogg förväntan på hur det går för dig m ditt lilla liv i magen :) Kram på dig!

(ha tagit bort min blogg, så du vet det :) )

2011-01-13 @ 20:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0