Fredagsmys?

Nja, idag blir det väl inte så mycket till fredagsmys,
eftersom älsklingen är i Stockholm med jobbet.
Men jag har just bjudit in mig på Tacomiddag hos mamma,
så lite fredagsmys blir det ju i alla fall!
Tur man har en så snäll mamma hihi.

Har jobbat idag, vilket kändes riktigt skönt, även om det va ganska lugnt.
Men när man varit hemma nästan hela veckan är det verkligen kul att få jobba lite.
Imorgon ska jag åka till Örebro, med en tjej jag är kontaktperson till,
och eventuellt mamma.
Blir skojigt att åka iväg lite..
Blir nog inte så mycket handlat för min del (eller det vet man ju aldrig),
brukar bli tvärtom vad man tänkt sig! :P

Magen växer verkligen nu,
många som tycker att jag redan är stor,
spännande att se om det fortsätter i samma fart eller om det lugnar ner sig lite :D
En dag när jag klev ur bilen så skrattade Claes åt mig, så frågade jag vad det va.
Så tyckte han att jag gick så roligt, som att jag va höggravid :P
Men så stor är jag ju iinte riktigt än hehe.  Men visst känner man sig lite klumpig o stel ibland.
Kommer väl snart en ny magbild, tänkt att ta en någon dag snart.



Får varje vecka ett brev från babycenter med lite fakta:
"Nu väger bebisen nästan 430 gram,
är ungefär 28 centimeter lång från hjässa till häl och har samma proportioner som en nyfödd bebis,
om än lite spinkigare eftersom bebishullet inte utvecklats ännu."


Nu blir det att åka ner till mamma.. 

Hejhejs! Ha en bra fredagskväll! :)


Kommentarer
Postat av: Camilla

Visa bild på dig o din mage =) Låter ju underbart!

2011-01-28 @ 19:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0