Besök :)

Sitter och väntar på Anna och Linnea :) Ska bli kul med lite finbesök.
Tror att Anna ska få massage, antagligen vill Linnea ut i "hennes" lekstuga
så det blir nog lite lek där ute,
sen kommer Cissi och Erik, då blir det mat.
Fetaostpaj och Tacopaj står nog på menyn.

Vid fyra börjar jag jobba, ska bli kul för det va ett tag sen jag jobbade på östergatan,
slutar imorgon någon gång på förmiddagen tror jag.

Skulle egentligen kolla på barnvagn idag va det tänkt men det passa bara oss på förmiddan och
hon som har barnvagen passa det bara för senare. Så det får bli en annan dag :)
Är sugen på att införskaffa saker till lill*n nu :)
Och så är det väl dags att börja spåna på mer namn, vi hade ju ett pojk och ett flicknamn
men av ALLA namn som finns så blev det till en pojke med just namnet vi fastnat för här nyss.
Men vem vet, kanske är en flicka där inne.. mer namn behövs i alla fall :)

Nu tror jag tjejerna kommer vilken stund som helst.  :D
Ha det bra.
Pling plong!!

Kommentarer
Postat av: Anna Gustavsson

Pajerna var ljuvliga, massagen var underbar och sällskapet var fantastiskt! Tack!!! Puss

2011-01-28 @ 08:42:56
URL: http://www.nogg.se/linneablommansmamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0