Ännu en vecka

Nu har det snart gått en hel vecka till!
Fredag idag och jag går in i vecka 22..
det känns ju som nyss jag läste positivt på stickan men det är visst ett tag sen.
Jag försöker räkna veckor och dagar men jag hinner ju inte med, tiden är ju så snabb!
Magen växer och vågen visar nu ca 6kg+.. tur att det inte bara är bebisen som väger!
För då hade det ju varit en sumobrottare när det väl va dags att komma ut :)



Har bara jobbat måndag och torsdag denna veckan, och inget jobb är inplanerat.
Det har varit väldigt skönt med en lugn vecka
men det är aldrig kul att inte veta när nästa gång man ska jobba är.
Dels för att man inte vet hur lönebeskedet kommer visa, allt mellan 0 och uppåt.
Men också för att det är svårt att planera in saker.

Till helgen hoppas jag i alla fall att syster Anna med familj kommer!
Vore väldigt roligt :)
Jag är glad att hon är så duktig på att komma hit och hälsa på,
trots att hon för det mesta har fullt schema.
Men nu lockade min massagebänk och säkert är hon nyfiken på hur magen ser ut.
Sist jag träffade Linnea så granskade hon magen noga noga
för att sen kunna berätta för Anna hur den hade växt :)

Nu är det dags för frukost.. kurrkurr..
Hejs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0