15:e januari

Idag har vi bott i huset i ett år!
(känns konstigt att det redan gått ett helt år
men samtidigt känns det som att det va en evigehet sen
och att vi inte bott någon annanstans)
Ärligt så minns jag nog inte ens första natten vi sov här?
Minnet är kort tydligen, men att det va den 15e minns jag :)
Jag jobbade på dagen och undertiden så flyttade Claes och hans pappa
hit alla saker medan hans mamma och mormor städade undan en del.
Så det va inte en så jobbig flytt för min del :P
Sen va ju jag med och flyttade allt jag hade hos mamma såklart
och det va nog jag som packade det mesta så lite slit va det väl ändå.
Men absolut värt det, trivs jättebra här,
trivdes iofs i Hult med men vi hade nog haft liite mer
att göra då och så hade vi nog frusit nu.
Nästan från koja till slott :P


Men visst är det väldigt fint i Hult också, kunde gå att få det till ett slott :P
Men nu slipper vi det.


Nu sitter jag och väntar på Marie, Johanna B, Amanda och Sandra.
Ska ha en liten tjejkväll här i Skagervik :P
Claes åkte just iväg, ska ut på rockkväll,
så jag stylade honom så att han i alla fall såg lite rockig ut.
Saknar honom redan faktiskt hehe,
har ju knappt träffa honom i veckan eftersom vi jobbat om varandra och
idag sov vi länge, va hos mamma en sväng, o här hemma så har jag
städat, bytt gardiner o fixat o han suttit o spelat tv-spel så kom på nu att
vi knappt umgåtts idag heller.
Fast igår kväll va vi hos Jim och Virre,
åt Taco och spelade spel, det va riktigt trevligt!
Tror jag är inne i någon känsloperiod också,
är väl inge konstigt med det, men kan känna mig lite fjantig bara när tårarna
kommer för inget. :P
Sånt som hör till antar jag.
Fast faktiskt inte haft några direkt "humörproblem"... än iaf :P
Ha en bra kväll ;)

Hejs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0