Vaknade till vår

Trodde nästan att all snö hade smält bort och att våren va här imorse
när jag låg i sängen och lyssnade till härligt fågelkvitter.. men så va inte fallet.
Solen skiner i alla fall :)


Längtar till våren..
men det är ganska härligt nu också.


Sitter just nu och funderar på vad jag ska hitta på.. Varit uppe i ca 1,5 timme
och känner mig redan rastlös och uttråkad..
Finns ju alltid 100 saker att göra hemma men
jag kommer inte på något som känns direkt lockande.
Igår fick jag gå till jobbet för att vara där i 3 timmar,
just efter att jag beklagat mig här på bloggen att jag inte hade nogot jobb.
Så om jag beklagar mig här idag över att jag inte har något att göra så kanske det dyker upp något :O
Man kan ju alltid hoppas :)

Sitter just nu och känner hur det sparkar i magen,
det är ju iofs en härlig syssla men kan jag ju inte göra hela dagen :P
Här om dagen fick Claes för första gången se o känna en spark.
Det va på tiden tycker jag... för varje gång jag sagt till honom:
kolla nu eller känn nu så har det blivit lugnt där inne.
Men senaste dagarna har det känts lite livligare än innan.
Kanske passar på att gymnatisera innan det blir för trångt där inne.



Tror att jag ska ta och riva lite i min garderob..
har köpt en del mammakläder men allt blir inte använt när
det ligger huller om buller med sånt som börjar bli för smått..
så kanske får sortera lite.
Kanske får bli en av dagens sysslor då.

Hejhejs!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0