Snark Snark

I morse vaknade jag strax före klockan sex,
av en dröm som väckte mycket tankar och minnen från i somras.
Så det var ingen idé att somna om, bara ligga och tänka...



När klockan började närma sig halv 8,
som jag egentligen hade tänkt att gå upp,
så börja jag bli trött igen men låg kvar en stund utan att somna för att sen gå upp o göra mig i ordning.
Är nu hemma igen efter en två timmar lång datautbildning om Windows 7,
gick igenom hur man byter bakgrundsbild, öppnar program, skickar dokument....osv...osv.. :P
Kan ju säga att det kanske inte va så jättegivande för min del men
det va väl trevligt att komma till biografen och träffa några av mina
härliga arbetskamrater :) 

Igår kväll hade vi tjejkväll hos Veronica, det va hon, jag, Cissi, Kim och Emmeli.
Jag och Cissi hade gjort en fetaostpaj och en tacopaj som vi tog med, med sallad,
när alla kommit dit o var samlade åkte vi ner till Gullspång City för att köpa en stoor påse
godis och hyra en film.
Sen satte kvällen igång med mat, cheescake, godis och film.. och självklart en massa prat :)
Jättetrevligt som vanligt! :) Och gott :)

Vi såg på Prinsessa:


Va inte en av de bästa filmer jag sett men den va ändå bra :)
Kanske lite seg men man ville se vidare hela tiden och satt o tänkte:
Neej låt det inte bli så, Ja men snart blir det bra, Jaa äntligen fick hon så hon teg..
Neeej gör inte så.. :P Så kanske ändå va ganska inne i filmen.

Fick hem ett brev idag på vilka datum föräldrautbildningen kommer va på,
tre tillfällen och det känns ganska lagom. Prata lite o se på filmer.
Hoppas det kan vara givande, om inte annat så blir det nog kul att se vilka fler som kommer
vara med, och höra deras tankar och funderingar.
Vet inte vilka det kommer att vara men tror att alla ska ha före oss.
Kommer sitta där men min lilla mage o se på deras som snart är redo att
ploppa ut :P

Sitter nu och funderar på vad jag ska hitta på, kanske ta mig nåt att äta och sen
plocka lite med något. Dammsuga lite kanske, roligt roligt :)
Solen skiner ute men det blåser kallt kallt så jag håller mig nog inne i alla fall.

Hejs!




Kommentarer
Postat av: mamsen

1) ska bli bättre på att kommentera, och inte bara tjuvläsa

2) älskar kortet på dig och David i sjuksängen, förstår om du vaknar med drömmar ibland, samma här...... Älskar Er! och så lycklig och tacksam

3) jag vill också lyssna på "magmonstret"

4) kramilikram!!!!

2011-02-03 @ 21:14:05
Postat av: Sarah

1. Låter bra tycker jag :) Får svara här eftersom inte du har någon blogg att tjuvläsa på.

2. Tack. Älskar dig också.

3. Det får du :)

4. Kraam :)

2011-02-04 @ 09:36:17
URL: http://zarahgustavzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0