Ny vecka

Får bli en uppdatering om helgen.. fast jag är inte på värst blogghumör egentligen :P
I fredags fyllde min älskling år så då blev det en massa fika, blev några drop-in-gäster,
en väldigt lugn kväll med tv och soffa, som vanligt :P



I lördags blev det pokerkväll här hemma, det va riktigt trevligt.
Fast jag va väl lite trött och blev lite avundsjuk på lakritshotarna.
Även lite besviken på fula märken som dykt upp på bordet, som jag gjort så fint.
Får nog skaffa en speciell duk till framtida pokerkvällar.
Ingen lust att slipa/betsa/lacka om bordet, i alla fall än på ett par år ;P
Så idag har jag städat efter lördagens kalas.

Igår va vi ute i det härliga vintervädret! Fått lite rödrosiga kinder,
behövde verkligen lite sol..vill ha mer! :)
Va ute på sjön med trevligt sällskap,
jag åt ostmackor o drack varm choklad medan de andra grillade.
Mums ;)













Blev ett bildinlägg detta :P
Tog inte så mycket bilder när vi va ute, kunde ju passat på att ta
fler vackra vinterbilder när det va såå fint väder..

I torsdags va jag hos barnmorskan, hade lite järnbrist så nu
är det järntabletter som gäller, annars såg allt bra ut :)

Nu får det nog bli lite mat, sen är det dags att åka och jobba några timmar :)

Hejs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0