Ny magbild

God morgon!
Idag skiner solen och det känns som en bra dag :)
Klockan tre ska jag iväg och jobba, till tre imorogon,
det va ett tag sen jag jobbade ett lång-pass så det ska bli riktigt skoj.

Igår va det som sagt föräldragrupp, det va trevligt, kollade på film, pratade och fika.
Så jag ser fram emot nästa gång, vi är bara 5 st som är med men det
kanske är lagom.
En gammal klasskamrat till mig
och en gammal klasskamrat till Claes är med, hennes sambo och så vi då.
Blir väl så på ett litet ställe som Gullspång :)
Vi ska ju inte ha fören i Juni men de ska ha i mars och april så
dom är steget närmare än vi :P
Dock kändes det som att min mage va minst lika stor som deras.

Skrev igår att jag skulle ordna ny magbild så nu har jag gjort det.


v. 24+6 (igår)

Sist jag la ut bild va det v. 22+3, tror inte att det hänt så jättemycket sen dess,
fast lite större är klart kulan blivit :) Och naveln blir bara mindre och mindre, hehe.
Verkligen nyfiken på vem det är som gömmer sig där inne,
tror i alla fall att det är en lugn filur :)

I natt fick Johanna och Kristoffer en liten Cornelia, så STORT grattis till dom! :D

Nu är det dags för frukost :))

Hejs!






Kommentarer
Postat av: Anna

Åhhh.underbart vacker mage du har älskade lillasyster. Å garanterat en underbart vacker unge därinne! PUSS

2011-02-18 @ 09:48:02
URL: http://www.nogg.se/linneablommansmamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0