Måndag

Så va ännu en helg över.
Har inte hänt speciellt mycket,
Marie och Mona va här och hälsade på i Lördags,
Camilla, Jerry och Felix också för den delen :)
Innan de så var jag och älsklingen till stan o storhandlade.
Men annars har vi nog bara varit hemma o varit lata,
jag har varit rastlös men ändå inte gjort ett dugg.
Inte jobat på en vecka nu så det kanske inte är så konstigt att man
inte bara vill sitta hemma.
Men imorgon ska jag i alla fall jobba :D
Och Onsdag, sen vet jag inte mer.
Kan ju alltid hoppas att det bli nåt,
skulle älska att jobba massor nu eftersom jag inte kommer jobba på länge sen.
Och pengar behövs ju...



Så vad ska jag hitta på idag då?
Har ingen bil så blir väl att hålla sig hemma, kanske gå ut och gå.
Men mer då....?!
Får ta dagen som den kommer och hoppas på att något roligt dyker upp :)
I eftermiddag ska nog min kära lillebror byta ljuddämpare på min lilla skruttbil.
Tur att man har en så händig och underbart snäll bror. hihi..

Nu får det nog bli frukost, tekaka och te :D

Hejs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0