Magen

Några som bett om magbilder,
så nu har jag suttit och räknat ut på alla bilder jag tagit,
i vilken vecka dom är ifrån. (Tror det ska stämma)
Så nu ska jag bjuda lite på mig själv,
bjuda på min mage :) (kanske den konstigaste meningen jag skrivit i bloggen?)
Lite längre fram vill jag ta några "finare" bilder, ska först låta magen växa lite mer.
Nu är jag i v 23.. 22+4..och magen har växt en massa dom senaste veckorna.
Undrar om det kommer fortsätta i samma takt :S :)
Såg på unga mödrar nyss, och en där som skulle ha om 2 månader va mindre än mig.
Och jag har 4 månader kvar, fast det går ju inte att jämföra på det viset men ändå.


v 12+6


v 14+0


v 16+2


v 18+6


v 22+3



v 22+4 (idag)

Nu har jag verkligen blottat mig här så nu tycker jag
att alla som läser/kollar på bilderna får bjuda på en kommentar.
Inte mer än rätt ;)


Så vad ska denna dagen bjuda på mer än grått väder och slapparkläder?
Ska vid tretiden jobba lite, eller ja, jo,
kan väl verkligen kalla det jobba men blir väl bara en timme eller två.
Ska vara lite hemhjälp.
Sen blir det hem o duscha,
och eventuellt åka till svärföräldrarna,
svärfar blir 61 år. Får se om det passar domatt vi kommer bara :)

Så det verkar bli en väldigt lugn dag, sitter här i pyjamasbyxorna o slappar än så länge,
verkar inte som att det kommer bli så mycket gjort här hemma.
Kanske skulle ta o lägga i en tvätt och plocka i diskmaskinen.

Som sagt, den som läser idag har ett kommetarstvång. Hehe :)

Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Annie

Sååå fint Sarah!<3 Jag börjar undra om det inte är gravitation det är fel på, för mååånga har fått höra att de ser väldigt stora ut! ;-p Känner ett par andra som är gravida nu! :D Hihi, spännande detta! När var det du hade BF nu igen?

2011-02-01 @ 12:06:33
URL: http://candy.blogg.se/
Postat av: Jenny

Vad FIIIIIINT =) saknar känslan av att ha ett litet monster i magen =) KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAM

2011-02-01 @ 12:32:55
Postat av: Mamsen

Om lillen/lillan blir lika stor som magen ser ut kan du hoppa över alla kläder i storlek 50-60 cm och gå på storlek 74 direkt!

Kram på ER!

2011-02-01 @ 12:40:34
Postat av: Petra

underbara bilder ;-) finfin mage, kraaam

2011-02-01 @ 12:54:00
Postat av: Emy

Jätte fina Mage=D=D Emma på mitt jobb ee oxå gravid dock i vecka 15 typ men så avis jag är tihi=P

2011-02-01 @ 13:16:39
URL: http://eemys.blogg.se/
Postat av: Camilla

Vilka fina kort. Fin mage. Kram

2011-02-01 @ 13:52:39
Postat av: Camilla Björklund

Va fin mage du har!!! =)

2011-02-01 @ 14:41:19
Postat av: Jan banan

Shit! Man blir allt förvånad varje gång någon säger att dem är gravida! Men jätte kul höru! :)

Känns som att alla börjar pluppa upp små barn nu, haha! :)

2011-02-01 @ 15:49:08
URL: http://janebrain.blogg.se/
Postat av: matilda

åh vilken mysig mage du har :D jag blir så glaad!! du får fortsätta lägga upp bilder:P

2011-02-01 @ 16:25:19
URL: http://matildand.blogg.se/
Postat av: Stina

Först måste jag ju säga Grattis:D va kul! oj, så tidigt du blev så stor:D och jag fick värsta känslan av att du bär på en pojke!:D lycka till med allt! kram Stina

2011-02-01 @ 17:29:17
URL: http://schtina.blogg.se/
Postat av: Johanna Edvardsson

Hej Gumman fin du ser ut :) fin mage du har fått.. :) Lite lätt avis men skall nog bli färdig med skolan :)

Hur går det att jobba med magen?

Stor jätte kram!

2011-02-09 @ 09:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0