Jag är elak ;P

Just suttit ute och solat i ca 1,5 timmar, åh så skönt det va..lite fräknig på köpet också :D
En riktig slappardag idag än så länge.
Löste även några sudoku och så har jag varit jävlig mot katten,
tycker nog han i alla fall.
För jag lurade ut honom och stängde dörren så att även han skulle vara ute i det fina vädret.
Nu när jag gick in så lämnade jag honom ute,
lite elakt men han behöver va ute och göra över med lite energi
så att han kanske kan vara lite lugn på natten.
Fast nu smet han in igen när jag hämta posten :/


Blänger på mig och tänker säkert:
Jag vill inte vara ute, släpp in mig NU!


Nehe då klöser jag mig väl igenom dörren då,
som jag brukar försöka med..
speciellt på nätterna då ni vill sova..



Jag längtar verkligen in,
fast jag bara varit ute i 5 minuter.



Vad finns det för en lat katt som jag att göra här ute när jag
kan ligga inne i värmen och mysa?




Mysa är livet det,
ligga och lata mig om dagarna så att jag har
energi att störa matte och husse på nätterna.. det är livet :D



Jag passa i alla fall på att njuta av solen :)
Hur skönt det än va så längtar jag till våren/ sommaren!
Dels så längtar jag efter vädret men så längtar jag efter
den där lilla krabaten som ligger i magen o sparkar..
Vill se vad det är för en :)
Men det kommer nog gå fort ändå.
Fick även en inbjudan till Ässundet till Irene och Ulf till sommaren,
vore hur mysigt som helst att åka dit ut och hälsa på till sommaren.
För er som inte vet så är Irene en väldigt glad och härlig dam som jag bodde hos
i Örebro när jag började skolan där. Och dom har en jättefin stuga (snarare lyxhus)
utanför Örebro där dom tillbringar mycket tid.
Just nu är dom i Spanien och gottar sig, en månad framöver.
Det fick mig också att längta mer till sommaren.
Sommar sommar sommar!! :D
Men man ska leva i nuet och jag har det riktigt bra i vintervädret också.
Dock så börjar min vinterjacka bli på tok för liten
så det är ännu en anledning till att jag vill ha det lite varmare :)

Nu ska det bli lite mat i magen
(känns som jag avslutar nästan alla mina inlägg med att jag ska äta?)
Men äta bör man annars..? Dör man? Oj bäst jag masar mig ut i köket då ;)
Hejs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0