Ingen rubrik

Ännu en vecka med liite jobb, varit ledig nu sön,mån,tis.. det räcker tycker jag.
På torsdag ska jag jobba några timmar vad jag vet, alltid något :P

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag, vill/borde måla klart dom där
nedrans stolarna men det känns inte så motiverande att gå ner i källaren,
speciellt inte att stå och huka sig o krypa runt med en mage ivägen.

Här om dan kom våra köksluckor tillbaka :)
Vita och fina, har tyvärr inte fått upp alla för jag väntar på
magneter som jag beställt nere på träbiten,
lika bra att få på dom på luckorna så man slipper gå o slå huvudet i :) 
Så snart är köket äntligen klart (kommer bild) och jag har börjat fundera på nästa projekt.
Blir att måla i trappen/källaren och att måla en vägg i gästrummet tror jag.
Bett två av mina kära syskon att hjälpa mig.. får se när det blir :)

Idag tog jag en sån där onödigt lång sovmorgon igen så jag är lite seg.
Får bli frukost och dusch så kanske man piggnar till.
Sen vet jag inte vad denna dag har att bjuda på,
kanske skulle plocka iordning lite i garderoben.


<3

Hejhej!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0