Good morning

Idag är det Onsdag och jag är ledig, eller vad man ska kalla det.
Om en stund kommer syster Cissi, då ska det lagas paj, för ikväll ska
jag, cissi, veronica, emmeli och kim (vikariekväll med Cissi som bonusbesök)
träffas hos veronica och ha det mysigt.
Först ska jag väl klä på mig något annat än pyjamasbyxor och morgonrock,
men det är ganska skönt att starta dagen med det på :)

Ska köpa en Angelsound av Johanna, kände först att det är så mycket som ska köpas
så tvekade lite men kunde inte låta bli när jag tänkte på vad mysigt det skulle vara att
kunna sätta på sig ett par hörlurar och lyssna på magen :)
Så det får bli att hämta den någon dag :)



Vill även in till stan och hälsa på Marie och Mona, och så skulle vi behöva åka in o storhandla.
Jag och Claes är sämst på att handla, så nu tänkte jag att jag ska leta upp lite recept
och verkligen skriva upp en ordentlig handlingslista,
så tråkigt att inte ha nåt hemma. Så önska mig lycka till :)

Ha en bra dag.

Kommentarer
Postat av: Annie

Åååh, vad mysigt att man kan höra bebisljud sådär! :D Tihi!



Jag förstår att man vill jobba så mycket som möjligt nu! Dels är det väl avgörande för föräldrapenningen och sen kommer du ju gå hemma ett tag med liten sen! :)



Just nu läser vi en kurs som heter funktionshinder och åldrande i det mångkulturella välfördssamhället. Det är rätt intresant och första delen av kursen som vi läser nu handlar om funktionshinder! Rätt roligt när man kan referera till sig själv med ibland! :)

2011-02-02 @ 11:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0