mobilinlägg

Har kommit på nu hur man bloggar från mobilen, funkar inte som vanligt :-P så vem t, kanske blir fler inlägg nu ;-) Vet dock inte om jag kan lägga in bilder. Medinas lilla kusin har inte tittat ut än Cissi verkar ha en bekväm mage :-P Ska bli så kul, är nyfiken. Idag ät Claes hemma, o jag hoppas som sagt att vi Ska få ihop Ikeamöblerna. Sitter i soffan med en snuttande liten tjej. Tar en liten morgonlur, o det passade inte med sängen :-P Mina ögonlock är också ganska tunga, men ändå sovit bättre i natt än igår Bortsett från en sjuk dröm och kanske 4-5 nattmatningar. Igår åt jag tårta o kakor, halkade in på 92års kalas Hos mammas farbror Nisse som bor hos dom, Hans sista födelsedag enligt honom själv, men jag tror art Han och morfar är odödliga ;-) hehe Nu ska jag klicka på uppdatera o se om detta funkar

Kommentarer
Postat av: Sanna Andersson

Också nyfiken på vad Medina ska få för kusin :)

Haha, sen är ju äldre så + ;)

Men han har ju iaf haft ett långt liv!

2011-12-09 @ 11:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0