Lägga ner bloggandet?

Udrar jag om någon går in här längre? :))
Jag är en USEL bloggare, trots att jag har det vackraste i världen att skriva om.

Just nu ligger det vackraste i världen inne i sin säng o sover,
men om hon inte vaknar snart så ska jag nog gå in o putta på henne lite,
annars kan de bli svårt att sova ikväll :)
Så tar vi snart en sväng till mormor.
Pappa Claes är i Skövde o julhandlar,
han har för övrigt "semester alla dagar utom tisdagar, året ut " <3
Underbart! MEN redan idag, hans tredje lediga dag fick han åka iväg till jobbet :(
Är som jag säger, de klarar sig inte utan honom, men jag kan väl inte klandra dom,
för det gör j inte jag heller :P

Idag har vi varit på familjecentralen och utövat lite babyrytmik, myspys.
Sen har jag städat o donat lite här hemma,
i matsalsrummet står flera kartonger med Ikeamöbler som
väntar på att bli ihoppusslade, o sen få äran att pryda lillans rum :)

Passar också på att önska alla en god jul, OM jag inte "hinner"
kika in här nåt mer före jul :)






Kommentarer
Postat av: Sanna Andersson

Vad mysigt att ni får ha hela familjen samlat så här vid jul! :D

2011-12-08 @ 21:26:28
Postat av: Annie

Underbart med en uppdatering! :) Jättehärligt julkort här med! Och mysigt att Claes får vara ledigt, är härligt denna julmånad! Skulle också vilja vara med min familj, men det får jag icke så får vacket vänta till den 22 december! Inte många dagar kvar nu! :D



Stor kram på dig, och uppdatera mera så ska jag med göra det, haha! kram!

2011-12-08 @ 23:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0