Välkomnar Våren

Idag har jag jobbat lite men det fanns verkligen ingenting att göra så åkte hem tidigt,
tog först en sväng förbi handelsträdgården och köpte påskliljor, solen sken lite
så jag fick äntligen lust och tid att
göra nåt åt de tråkiga krukorna med gammal ljung i på trappen.
Måste ju säga att jag inte är så värst smidig längre, det va jobbigt att sitta på huk,
hoppa efter videkissar o sånt som hör till plantering :P

Nu slappar jag lite, ska väl snart ordna nåt o äta, men Claes jobbar över idag så
blir väl att laga nåt litet till mig bara..
Sen kanske jag skulle ta tag i gäst/barnrummet om det finns motivation till det..
Allt står verkligen inknökat där just nu.

Tänkte bjuda på lite:
Vårtecken på Syrengatan 13



Här står utemöblerna o grannens nyfikne
katt och väntar på bättre tider :)


Skilla växer det en massa lite här o där.


Även en och annan snödroppe.







Sist men inte minst, ställde jag in snöskyffeln.
Ett verkligt vårtecken, för nu ska den väl ändå inte behövas än på ett tag :)
Grillen är ju också ett vårtecken, snart åker den ut i det fria efter en lång tid i
mörker :O)

I helgen ska jag nog på dejt... Spåkulan på facebook sa:
"Du har mobilnumret så tveka inte att skicka sms och fråga om en dejt."
Så jag skickade till den jag helst skulle vilja ha en dejt med o han föreslog att
vi skulle gå ut o äta i helgen.. vore inte helt fel :)
Tror faktiskt aldrig att vi varit ute och ätit på restaurang ensamma..
Så det kanske är på tiden :)



Eftersom jag redan lagt ut så många bilder
i detta inlägget så får det bli en till.
På två godingar  :)



Nu är det dags att hitta på nåt o äta.
Hadetfint!







Kommentarer
Postat av: Anna Gustavsson

Vilket vårigt och härligt inlägg! Underbara bilder...å speciellt den sista (hihi)

Bara två månader kvar! Helt otroligt vad fort det går...även om du tycker tiden börjar gå långsamt! Längtar efter att få gosa bebis! Kolla in denna länken...coolt : http://sanaz.blogg.se/2011/march/att-kunna-se-sitt-foster-24h.html



Ha det bra, hoppas vi ses snart! Love you . Puss

2011-04-07 @ 09:04:56
URL: http://www.nogg.se/linneablommansmamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0