Söndag

Idag är det söndag men det känns tydligen inte så,
va nyss ute för att se om posten hade kommit och det hade den ju såklart inte
eftersom jag va en dag för tidig..
Idag har jag städat o plockat iorning en del av det vi handlade igår på Ikea/marieberg. 
Claes jobbar extra o jag ska snart iväg till jobbet jag också 12-21.
Kanske inte så konstigt om det inte känns som söndag :P

Tänkte bjuda på ny magbild:





första bilden v 31+0 (i förrgår)
andra och tredje bilden v 31+1 (igår)
:)

Nu är det dags att göra sig iordning för jobbet, hade tänkt att skriva ett lite längre inlägg,
med fler roliga bilder, men det får bli en annan dag.

Ha det fint!

Hejs!



Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh vad du är vacker Sarah!

2011-04-03 @ 19:21:58
URL: http://johannabostroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0