Lugn dag..

Idag har jag inte gjort så mycket än..
plockat lite här hemma, gått en promenad som jag avslutade hos Gullvi,
bjöd in mig på en fika, och blev kvar nästan två timmar, trevligt :)
Kom hem och satte mig ute i solen och åt lunch, invigde alltså de nya utemöblerna.

Började rensa bort gammalt skräp i rabatterna men insåg ganska snart att magen
va ivägen och att ryggen va trött, o så gick solen i moln.. så gick in igen :P
Men hann i alla fall få bort en del, så nu ser det inte lika brunt o tråkigt ut.
Hoppas på fint väder till helgen så att vi kan vara ute och greja båda två.



Har även skissat lite idag.. två söta barn har det blivit..
längesen jag ritade/målade. (så är väl inte på topp)
Och igår började jag på en tavla, som jag tror kan bli
bra :)
Jättekul, och nu när jag knappt haft nåt jobb denna veckan
har det varit bra att ha något att fylla ut tiden lite med.
Eller det finns väl en hel del att göra men jag har inte riktigt haft lust
att göra alla dom där nödvändiga sakerna :P


Cornelia....    


Linnea...

Kanske inte är så jätteproffsigt gjort men det är i alla fall kul :)

Sen kommer Johanna och Marie (även Cornelia skulle jag tro :) )
för att hämta upp mig och sen åka vidare till Amanda.. Så
ska vi få se hur hon har det i sitt nya hem! Skojigt.

Nu ska jag höra av mig till älsklingen o se om han ska jobba över även idag eller om
jag får äran att få hem honom :) Så att vi hinner kramas lite innan det är dags att åka.

Hejs!




Kommentarer
Postat av: Veronica

Men hallå va duktig du är! Har alltid vela haft såna teckningar på mina små.Jättefint!

2011-04-08 @ 21:57:23
Postat av: Sarah

Tack :) Ja vi får ordna det...Kom på, har du något litet kort av det du har på väggen?

2011-04-10 @ 09:35:26
URL: http://zarahgustavzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0