Ledig :)

Nu har jag jobbat 9 dagar i sträck så njuter av att vara ledig idag, riktigt skönt.
Man blir trött även om det varit lugna jobbdagar, de flesta i alla fall.

Igår fyllde lillbrorsan 19 år, så vi va där och grattade honom mest hela eftermiddagen,
det avslutade vi med en middag på Vänergrillen :P
<3

Tog några bilder igår
men dom ligger fortfarande i mobilen.


I natt drömde jag att bebis kom ut, dock helt oväntat genom magen, men
den skrek o mådde bra. Så vaknade jag och Claes vaknade också.
Han hade precis också drömt att bebis hade kommit ut, men han drömde att
vi va på sjukhuset och väntade och helt plötsligt va den bara där,
vi missade själva förlossningen och bebisen va stor o hade tänder redan :P
Hehe, lite kul att vi vaknade och hade drömt "samma" båda två.
Och så fick Claes en spark i sidan (inte av mig alltså) just när vi pratat klart,
som ett tecken på att "den" fortfarande är kvar där inne :)

Just innan jag vaknade imorse så drömde jag att jag bar runt på bebis och att jag
ammade.. dock även det en något knepig dröm.... men det är väl de flesta drömmar.
Så nu längtar jag ännu mer på att det ska bli dags :) Ca 6 veckor kvar nu.
En och en halv månad! det är ju snart det.... :)


Kommer snart ny magbild också.

Ja, finns en hel del att skriva om men det hör inte till bloggen.
Jag håller helt enkelt bara tummarna och önskar för det bästa. <3

Nu ska jag hugga in på lite frukost.

Ha de! Hejs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0