Tisdag!

Hejhej.
Har varit ganska effektiv idag,
städat en del, handlat och haft besök (massagebsök) =)
O snart snart ska jag ge mig iväg till jobbet..
ska faktiskt bli riktigt kul, känns som en evighet sen jag jobbade.
Slutar imorgon förmiddag o då bär det av till Skövde för att först käka lunch
och sen gå på föreläsning med Kay Pollak
vilket jag tror kommer bli jätteintressant! :D
Sen direkt när jag kommer hem då är jag bjuden på kräftskiva på jobbet..
Kommer vara trött imorgon kväll med andra ord :P
Men ser fram emot hela dagen. .

Är hemma ifrån Skellefteå


det har varit riktigt trevligt.. vi har käkat god mat, varit på bio, varit på långpromenad,
shoppat och bara umgåtts hemma i tv.soffan :P

Igår hämtade marie mig vid tåget i töreboda
sen åkte vi hem till henne för att se på bilderna
från deras greklandsemester.
Härligt, måste säga att jag blev väldigt sugen att åka.

Hem en sväng för att laga mat och träffa mitt <3.
Sen blev det zumba och en sväng förbi mamma.

Träningsvärken börjar smyga sig på efter först ett riktigt träningspass
i söndags och sen zumban igår...

Nej nu måste jag göra mig klar för jobbet..

Hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0