Ojoj

Idag tog vi  (jag, sanna och emmet) en långpromenad, väldans skönt :)
Men man blev riktigt trötter nu efteråt..
Snart ska vi göra oss i ordning för att fara in till stan, blir bio och ev. käka ute.
Mysigt!

Än så har dom här dagarna gått så fort, jag kom ju just hit...
det enda är väl att man längtar hem lite såklart.. annars hade jag gärna
varit kvar längre.. blir ju inte så ofta man ses, några gånger om året.
Men hem till älskling hus och alla andra <3 imogon kväll, hemma på måndag.

Dags att fräcsha till sig lite nu, kanske använda lite av dom nya kläderna jag shoppat ? :)
Tillåter mig att slösa lite, jag har ju semester :P

Hejs!







Kommentarer
Postat av: Camilla

"Tillåter mig att slösa lite, jag har ju semester" Den va bra!! Den ska ja använda mig av ;)

2010-09-12 @ 09:33:56
URL: http://lillajagochminverld.blogg.se/
Postat av: Anna Gustavsson

Hej goding! Skönt att du har det bra, tyvär går ju tiden extra fort när man har roligt. Det är ju synd att avståndet är så otroligt långt mellan er. Å vet du var? Du förtjänar att slösa lite! Hoppas du shoppat något skoj o fyndat endel och såklart att du haft väldans skoj! Puss

2010-09-13 @ 11:42:09
URL: http://www.nogg.se/linneablommansmamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0