Nytt golv ;)

Idag har jag börjat riva upp golvet i köket,
men det är inte lätt kan jag säga,
ska se om jag kommer på ett bättre sätt ;)
T.ex att be någon annan att göra det? haha nejdå..
Ska bli riktigt kul med nytt golv.
Mattläggaren trodde han hade tid om ca 2 v.
Då kanske vi hinner få klart allt förarbete och kanske måla hallen.
Vore jättekul :)
Men jag är ju som jag är så vi får se.
Oftast när jag väl börjar med något så går det ganska fort att bli klar,
men jag kan också dröja ut på saker så det tar en hel evighet! (som med köksluckorna)
Har väl fått lite från mamma o lite från pappa när det gäller den saken :P

När jag började laga maten förut så tappade jag ut en halv påse med röda linser på golvet,
dom sprider sig ju o lägger sig överallt och i nästa sekund plingar det på dörren o det är självklart
mattläggaren som ska kolla på golvet.
Inte värst stolt över att visa upp ett golv fullt av linser.. men men :P

Nu ska här snart ätas lasange med spenat, fetaost och linser... blir nog smaskigt ;)
Sen ska jag nog ner till mamma en sväng, och förhoppningsvis bli klippt, för det behövs!

(Ny dator nu så ska försöka få ordning på alla bilder snart )

Hejs ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0