Hej o hå, ny vecka.

Började veckan med ett besök hos tandläkaren,
undersökning,
min sista gratisundersökning :(
Men det gick la bra, okej i alla fall :) Inga hål eller sånt .

Så nu sitter jag hemma, slappar lite och plockar lite om vart annat.
Snart kommer Marie o då tänkte jag att det skulle bli lite fika :)
Har även tänkt att panta burkar och uträtta sånt kul idag,
får se vad som blir, ska jobba en liten stund i eftermiddag.

Igår va vi till Lidköping för att fira Linnea som blev 8 år i fredags! :)
Hon hade fått ett efterlängtat dockhus, hon fick en mp3, dockhusfamilj o annat smått o gott.
Anna har haft fullt upp med barnkalas o släktkalas nu i helgen, hade gjort smörgåstårta
och kladdkaka i stora lass.
Ska se om jag kan åka dit nu någon helg o umgås med dom ordenligt.
Man hinner ju knappt prata när man är alla samlade.

Nej nu får det nog bli en andra frukost :)

Hejs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0