Hej allesammans!

++++++++++++++++++++++++++++++++++

Sitter här hemma o slappar, ännu en hel ledig dag :D
Underbart skönt..
Cissi sover i gästrummet efter att ha jobbat natt,
så fort det är dags för henne att vakna så åker vi in till stan
för att köpa present till världens bästa systerdotter.
Och för att handla mat så att kylskåpet ser något roligare ut.
David och Kim följer nog med (Gullspångs goaste pöjkar!) blir skojigt :)

Än så länge har jag bara slappat idag,
frågan är om jag skulle orka o rensa den där svampen vi fick av svärmor igår.
Får nog bli så..

Kankse skulle sätta mig och lägga in lite bilder på min nya hårddisk också,
ska ju få ordning på mina bilder va det ju tänkt.
Finns lite att pyssla med.

Tyvärr inga bilder på datorn nu.. får bli nästa gåmg, finns en hel del nya.

Hejs!! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0