Regnet det bara öser ner..nananananana........

Blev väckt av allt drippdroppande klockan 7 i morse
och det va ju bra för strax därefter ringde the cheef
o fråga om jag inte kunde komma och jobba kl 9.. o visst kan jag det.
Hade även tänkt att åka till Mormor o morfar för att hjälpa till att byta gardiner
och ev. tvätta fönster men det får bli i helgen eller kanske i eftermiddag då.

Nu ska jag rota fram lite frukost och bara slappa innan det bär av,
undra om jag har någon regnjacka?
Kommer bli en trött dag i dag känns det som *Gäsp*.

Igår rensade jag mina garderober,
och vek all tvätt (finns doch 3 nya omgångar att vika nu),
fick ut en hel säck med kläder!
så duktig så hih.. så nu är sovrummet iordning, en stund till i alla fall.

Magen kurrar efter mat nu.

Ha en bra dag. Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0