Pust!

Har just varit ute på en morgon-promenad i fina vädret,
men ack så varmt det blir när det är kvavt i luften!
Tog i alla fall en sväng ner till badplatsen, sen till ekbacken,
tog en liten rabarb från S-I som jag tuggade i mig på flytbryggan
medan jag kikade lite på utsikten :)
Gick vidare hem..så nu sitter jag här och funderar på en frukost.
Fortfarande tomt o tråkigt i skåpen men når finns det i alla fall o äta.

Hängde faktiskt ut tvätten imorse innan jag gick,
det känns verkligen som sommar då.
Är det vår eller sommr nu?
Borde inte vara sommar riktigt än men det känns så.
Kortbyxor och linne men ändå svettigt :P

Har en till tvätt att hänga, ska väl vika tvätt och skottkärra bort några högar mossa här ute.
Får se om jag är flitigare idag än igår..
Va i alla fall i Hult och klippte gräset igår, tyckte jag va ganska flitigt.
Claes fick ta de sista stråna för då hade jag lessnat o han satt ändå bara o kollade på.
Stackarns ficker har börja läka ihop nu i alla fall men känns fortfarande konstigt,
tar väl ett tag innan nerven är normal igen.

Ha en underbar dag :)



(Första bilden jag ladda upp här på bloggen tror jag, sista jag hittade i Arkivet i alla fall ) :P

Hejs!

Kommentarer
Postat av: Anna Gustavsson

snygging!!!! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0