Nytt

En vecka sen jag skrev här, har haft fullt upp med jobb o med att greja här hemma.
Har blivit mycket jobb i trädgården men desto mer lär det bli.
Bergvärmen är nästan klar nu o hela gräsmattan i fram är numera jord-och-sten-matta.
Men det ska det väl bli ordning på =)
Ska nog ut o plantera några frön i min rabatt nu innan jag ska iväg till Virre o ha vikarie-tjej-kväll
med mat o film :)

Har gått brevid på cafét idag,
va ju meningen att jag skulle jobba där på fredag
men nu vette tusan hur det blir... rörigt som vanligt.
Men det va i alla fall kul och jag kan absolut tänka mig att hoppa in där som vikarie.
fast min huvudräkning behöver ju tänas upp! hehe..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0