Nu blev det kvällen

Började dagen med att bli väckt av the cheef,
åkte o jobbade några timmar (blev inringd fast jag egentligen inte behövdes
men jag jobbade lite i alla fall), så det kan bli.

Sen åkte jag hem o rensa lite rabatt, så kom Johanna,
lagade lite mat, åt, så kom Marie,
Vi åkte till ridskolan med Johanna.
Blev ridsugen så det får nog bli en ridtur här framöver =).

Så åkte vi hem, Marie har snaggat mig och det är superskönt, blev nöjd =)
Så klippte jag Johanna.
Vi åt upp den goa rabarberpajen jag gjorde igår, Johanna spelade wii,
Marie provade lite kläder som jag inte ville ha kvar..
Hmm ja.. det är min dag i stora drag.
En mycket bra dag!  

Har tagit lite bilder i helgen o idag bland annat men som vanligt krånglar det,
får lägga upp dom en annan dag.
Åkte båt i helgen, mycket skönt, lär bli fler gånger i sommar.

Dags för sängen snart.
Imorgon blir det storhandling i stan.. löön..maat..Mmmm... hihi.

Hejs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0