Ledig dag

Låg i sängen ändå till halv 9, mycket skönt =)
Men nu har jag hunnit med en hel del i alla fall,
skrapat/krattat bort all mossa o skit ute på asfalten under häcken,
dammsugit lite och plockat här inne.
Nu ska jag väl göra nåt med nyttigt innan det blir dags att åka upp till Hult.
Kommer en och kollar på huset i eftermiddag så jag ska väl dit o snygga till lite innan de.
Såå skojigt, hoppas hoppas han vill ha det, vore skönt att bli av med det.
Så skulle ekonomin se lite ljusare ut också :P

Jag har jobbat hela helgen så det är skönt med en ledig dag nu,
eller ja, har inget jobb alls inplanerat men det kommer säkert nåt telefonsamtal snart :P
Tror det får bli stolsmålning för det vore kul att få det klart någon gång,
även om det inte känns så lockande att gå ner i mörka garaget nu när det är varmt o skönt ute.

Inte länge kvar tills Sanna kommer nu, fredag nästa vecka!? Ska bli så skoj.
Och strax efter det åker Claes till Italien, inte lika kul..
Fast det är ju bra att han kommer ut lite, hoppas han får smak för resandet :)
Vi prata även om att åka till Tyskland på en liten resa men det får bli när vi ha more pengar.

Nej, som sagt.. ska greja lite mer nu..



Hejs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0