Hemmadag

Slutade halv 12 idag efter ett trevligt arbetspass :)
Hann träffa älsklingen innan han åkte till jobbet, åt pommes, bearnese och snitzel..

Nu har jag tvättat ett fönster o bytt gardiner i "datarummet" och även bytt gardiner i köket.
La på en matta jag hittade ute i boden.. så nu är det lite förnyat =)
Man tager vad man haver... upphittad matta, mormors gardiner och gardiner som jag hittat bland Claes saker (förmodligen från hans mamma) =)
Finns ju en del jag vill måla o fixa men det får bli senare när man har råd, tid o lust..
blir nog att leja bort lite jobb också.

Jag är seeeegast vad det gäller dom där stolarna o bordet... fortfarande inte klar!
Men det finns ju så mycket annat att greja med, o mycket jobb har det blivit.
Men det är väl ingen brådska med dom.
Ska nog ner i källaren o städa upp efter bergvärmearbetarna, o vika tvätt nu.
Önska mig lycka till..

Hmm nu ringde min plutt o va på väg in till Töreboda för att sy ett finger..
Hade skurtit sig på jobbet. Det verkade inte vara allt för illa i alla fall.
Men ucsh o fy, lätt hänt sånt där.


Hoppas det inte växer ut sånna här fingrar istället nu,
vem vet vad han fick i för kemikalier och skit i såret :P



Hejs!





Kommentarer
Postat av: Camilla

Med de där fingrarna skulle han kunna måla och fixa stolarna till dig ;) Han kan ju bli riktigt händig om han inte redan är det så bli han väl superduper händig ;)

2010-05-12 @ 21:00:56
URL: http://lillajagochminverld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0