effektiva Sarah

I förmiddags åkte jag o min älskling in till Mariestad och handlade på Willys,
men först en frukost på hmm, minns aldrig vad det fiket heter.. gott va det i alla fall =)
Åkte hem med allt och lagade mat.
Sen va det dags för Classe att åka till jobbet.
O jag har målat målat o målat stolar idag!
Nu är det i alla fall inte mycket kvar.
Betsning och lite "finslipning".

Va hos lillebror en sväng, han sågade ut tre blommor åt mig
som ska bli staket till Tuva Grässtrå :P
Jag har en så snäll o söt lillebror, bästa i världen :)

Nu ikväll har jag mest latat mig, blev trött av allt farande o målande idag.
Men samtidigt är jag sugen på att stääääda.
Får se om det blir ett städryck snart, annars kanske det kommer imorgon :)
Innan helgen i alla fall.
För då kommer Sanna o då vill jag ha det fint ;)
Har redan bättad o fixat i gästrummet.. hehe.

Hoppas alla haft en så bra dag som jag!
Hejs.



Kommentarer
Postat av: Anna Gustavsson

Hej gumman. Förlåt att jag är så otroligt dålig på att läsa men framför allt kommentera din blogg. Ibland kikar jag in lite snabbt å skumläser men utan att kommentera å ibland kan det gå dagar utan att jag kikar in alls. Vi kanske kommer på söndag. Beror på om vi får tag i en bil att låna. Hoppas vi ses fall vi kommer .... Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0