wiiiieeeee varmvatten?

Sen vi flyttade i januari så har jag inte kunnat ta en lååång
varm dusch en enda gång
men snart så kanske det blir ändring på detta :D;D
Läängtar..
Tydligen nån ventil i pannan som måste bytas, och nå rör som är för smalt?
Om jag fatta det hela rätt..
Inte alltid så lätt att förstå vad folk säger när dom
pratar om nåt som dom kan jättebra o jag inte kan alls :P

I morse klev jag upp vid 8, yogade 20 min (kanske blir lite mer sen),
åt knäckemacka o te, så kom svärfar, tjata lite medan vi vänta på grannen.
Så kom han o kikade på vår panna och vilka möjligheter vi har till bergvärme,
det verka se bra ut, får se bara vad det kommer kosta :S
Inget man hostar upp bara sådär..
Men i vinter har vi märkt att elpatroner är inge ekonomiskt alternativ,
absolut inte i längden..
Vedeldning är ju billigt men det får nog bli bergvärme/eldning i framtiden...




Nu är klockan halv 11 och jag börjar inte jobba förren kl tre..
kanske skulle ta o vara lite duktig, lägga in tvätt o sånt skoj :)
(Önska Marie va här, hon tycker verkligen sånt är kul!)
hehe.. Kanske till och med skulle ta och rensa lite?
Får fundera lite på det..

Som jag skriver i varje inlägg så har jag lite problem att få in bilder i datan.
eller jag kan lägga in i min bärbara o sen flytta över dom till denna med minne
men jag är lite för lat för det.. får bli nån bild från fejjam så länge..
Så tråkigt med inägg utan bilder...



Får bli en bild på miin gulleplutt idag..
Han jobbar just nu, kommer hem vid tre o då har jag redan åkt till jobbet.
O imorgon nät jag kommer hem från jobbet så är han på jobbet igen..
hmm, får träffa honom imorgon eftermiddag i alla fall :)




Lägger även upp en bild på ett par gardiner jag skickade efter här om dagen,
tyckte dom såg våriga o fina ut.
har inte bestämt vart dom ska sitta än bara.

Nu har jag nog inget vettigt att skriva mer..
Kan förresten tipsa om min systerysters blogg, tycker hon är så bra på att skriva ;)
http://www.nogg.se/blogg.asp?idHomepage=104019

Hejs!!











Kommentarer
Postat av: Anna Gustavsson

Hello darling. Jag vet att jag är värdelös på att kommentera... men jag ska skärpa mig!



Älskar din blogg, kul du kommit igång igen med den!



jag läser din blogg.... bara så du vet!

Dålig på att kommentera ....

Jag finns här, men jag syns inte ler Kram

2010-03-11 @ 11:08:47
URL: http://www.nogg.se/linneablommansmamma
Postat av: Anna Gustavsson

hoppas ni kan duscha varmt och länge snart....



2010-03-11 @ 11:09:26
URL: http://www.nogg.se/linneablommansmamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0