Vintern

Flera gånger i vinter har jag känt så som bilden nedan visar..


men nu har solen skinit i nästan en vecka o det är underbart fint och härligt :)
Idag va jag o Claes ute o gick en sväng, man kan ju knalla på snön utan att sjunka ner nåt,
när vi kom hem skottade claes lite tak o jag latade mig i en solstol.
Fast jag va lite rastlös så var svårt att sitta still.
Är full med energi =)
Jag har startat dagen med att yoga på min wii board i några dagar nu,
försökt äta lite nyttigt, köpt mörk choklad istället för nåt annat gottit,
mörk choklad är fakttiskt riktigt gott :)

Tror det är solen som får mig så sugen på att göra allt detta :)
Jag välkomnar våren med vidöppna armar.. för nu är det snart våååår !!
Visst kommer det säkert va blött o slaskigt med det skiter jag i, jag vill se vår nya gräsmatta :P
sitta bakom huset o sola i vårvärmen!
skaffa mig en cykel som jag kan fara runt på..
Sänka värmen på elementen så inte elräkningarna svider så på kontot!
Ja.. kan inte så nåt negativt med att våren är på ingång :)

Nu ska jag sätta lite fart här hemma innan det är dags att ta bilen till jobbet,
eller ska jag va duktig o gå idag??
Får se :)
Ska nog i alla fall ta mig en liten mörk chokladbit,
det är jag värd efter den goda spenatsoppan jag gjorde förut :)

Ha en bra dag alla!
(hmm ingen som läser min blogg längre va??? I sånna fall så lämna gärna ett avtryck =) )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0