Vår?

Är det dags att ställa undan snöskyffeln för i år?
Känns nästan så nu när dagarna är så soliga o fina =)

I helgen va det full rulle här, idag har jag jobbat, kom nyss hem .
Plockat undan efter min slarviga sambo,
dammsugit o grejat lite..
Börjar kurra i magen så det får nog bli en matbit snart..
Sen ska jag greja lite med fotona jag tog i helgen på Min, Annas o Neas äventyrsrunda
här ute på gärdena :P

Just nu är min stora fundering.....Vad ska jag äta??
Jaja det finns väl nåt, tror inte jag orkar mig ner till Ica nu i alla fall.

Kommer bilder lite senare från helgen.

Hejs!


Kommentarer
Postat av: matilda

ska gå maskinförarutbildningen i Pajala på 3 veckor :D ska skriva det i bloggen sen när jag bestämt mig :P blev så chockad imorse haha



åh den boken som är sååå bra! Men jag kan säga att alla andra av hennes böcker är minst lika bra:P

2010-03-15 @ 19:42:25
URL: http://matildand.blogg.se/
Postat av: Anna Gustavsson

Ja ställ undan snöskyffeln du! Jag äger inte ens en! Du kan ju plocka fram den igen om det skulle behövas men om du ställer undan den så är ju det ett vårtecken i sig!



Korten du la ut på facebook var riktigt fina! Ser fram emot resten också..... förutom vissa som verkligen var hemska på mig!



Love U sis!

Postat av: matilda

den ligger i Pajala haha men det känns bra för jag umgås ju ändå inte med nån här i gällivare så, plus att man är ledig under helgerna så :P men just nu känns det så stressigt, för den börjar om mindre än 1 vecka och man ska fixa så mkt, och man vet inget! en bil hade även vart bra :S

2010-03-16 @ 14:52:47
URL: http://matildand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0