Tisdag!

Nu har solen kikat fram i en hel vecka, känns bra!
Idag blir det promenad till jobbet men först promenad med Marie.
Hon o Patrick va här igår och åt mat o fruktsallad, sen kikade vi på guldfeber.
Mycket trevligt =)




Har yogat även idag, känner mig riktigt duktig =)
Fast idag är jag lite hängig, förkyldning på gång...

I natt vaknade jag klockan tre o kom på att kaffebryggaren stod på,
bara att knalla upp.. sen kunde jag inte somna om, mådde inge bra alls men till sist somnade jag
o då va det dags för Claes att gå upp..
Han fick ta min bil idag för hans startade inte, brukar vara tvärtom.
Tur jag har gångavstånd till jobbet nu, annars hade det blivit lite jobbigt..



Jag är så sugen på att fixa iordning i köket, måla luckor o greja..
Men ingen idé att börja med det än, först ska jag göra klart bordet så
får vi se vad som blir nästa projekt.
Även sugen på att börja greja i sovrummet..
Men lika bra att vänta tills man har gott om tid och gott om pengar =)

Mycket jag är sugen på nu, resa är en av sakerna.. det har hag velat läääänge
men det blir ju aldrig av..
Claes verkar va nästan omöjlig att få med sig utomlands, vilket är vääldigt synd för det vore
superkul!
Får se med vem, vart och när det blir av..

Ha de gött !








Kommentarer
Postat av: Anna Gustavsson

Åh, jag skulle också vilja ha pengar!

Vart tar alla pengar vägen?

Jag är riktigt ekonomiskt utvecklingsstörd!

(min nya diagnos)



Jag vill resa också! Har ju aldrig flygit i hela mitt liv.... varit endast i danmark, norge och tyskland som liten. Senast jag lämnade Sverigegränsen var för 10 år sedan när jag och Anne åkte till Danmark.



Kennet vill inte heller resa.... inte ens inrikes. Bara dagsturer.... tråk tråk tråk.



Pengar bara sen drar vi syrran!



Måste bara bota min ekonomiska utvecklingsstörning först å det verkar ta tid!



PUSS

2010-03-11 @ 11:12:20
URL: http://www.nogg.se/linneablommansmamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0