Sool

Gick upp för nån timme sen, ätit lite frukost, varit ute och gått en sväng (fotat lite).. slängt sopor...kollat fejjan..
Planer för resten av min dag är. RENSA KLÄDER OCH VIKA TVÄTT!
Claes kommer hem vid halv 5 tiden så då blir det väl mys kan jag hoppas..

Kanske skulle byta om och gå ner i det kära garaget och slipa lite stolar först..
hmm.. skulle va gött o få det klart snart,
så nyfiken på hur det kommer bli, snyggt hoppas jag =)

Solen skiner idag, men det kändes ganska kyligt. Fint är det i alla fall.
Sitter o funderar på om vårt tak behöver skottas, jag vågar då inte klättra runt där uppe..
Får be Claes att lura hit lite kompisar,
han har ju blivit lurad till att skotta tak så varför inte :)

Nu är det städ-slip-o-vik-dags =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0